Papan kekunci kUnitTaujih..

Assalamualaikum..


Alhamdulillah, seperti yang adik-adik QN semua maklum, pertandingan Quiz QN sedang berlangsung.. Penyertaan daripada adik-adik Qn sekalian sangatlah digalakkan.. segala maklumat tentang Quiz tersebut adik-adik boleh baca di ruangan post dibawah.. Hadiah yang menarik menanti anda!! Ayuh Adik-Adik QN!! Sertailah Beramai-ramai!!



unitTaujih(^_^)

Thursday, September 1, 2011

KUIZ QN

bismillahirrahmanirrahim.

assalamu'alaikum kepada semua.


seperti yg dijanjikan, kali ini, crew QN akan bagitahu tentang peraturan kuiz QN.

1. terbuka kepada semua. lebih afdhal kepada adik-adik QN dan mereka yg ada buku usrah.
2. lebih baik kalau ade account facebook.
3. tidak boleh search jawapan dekat internet.
4. jawapan semuanya terdapat dalam page ni jugak. terjahla semua post2 yg ada kecuali soalan no 7, kena cari maklumat dalam buku usrah/ tanya naqibah.
5. ada 9 soalan kesemuanya.
6. soalan-soalan tidak akan ditulis secara zahir. maksudnya, kena cari di ruangan komen di bahagian bawah setiap post yg ada di blog ni.
7. sekiranya anda dah baca soalan di mana-mana post, tinggalkan jejak anda di ruangan tersebut dengan nama/ apa-apa yg bpleh buat crew kami kenal anda sebagai bukti anda pernah jejak di post tersebut dgn usaha anda sendiri.
8.  semua jawapan bagi soalan-soalan kuiz ini hendaklah di jawab di dalam buku usrah ye ^^ tulis dengan kemas supaya nnti boleh dirujuk pada masa akan datang.
9. hantar buku usrah anda pada 7 atau 8 atau 9 september pada kak hanifah jailani di tingkatan 5 ibnu thaimiyyah atau di postbox rumah kak hanifah~ kalau dihantar lebih awal/ lebih lambat dripada tarikh yg tertera, tidak dikira~
10.  sekiranya peserta adalah ahli QN, sila jelaskan yuran bulanan QN iaitu sebanyak RM0.50 sebulan bermula dripada bulan julai sehingga september kepada kak bashirah abu hasan shaari, tingkatan 4 ibnu Tufayl.
11. yuran pertandingan: free f charge :)
12. selepas jawapan utk soalan yg ke-9, sila tulis matlamat anda sepanjang berada di atas jalan dakwah ini :)
13. jangan risau. habis dah... ^_^


nota: sebarang pertanyaan, sila tanya pada kak hanifah di hp/ di facebook [hanifah jailani]/ face-to-face pun bolehlah~~

4 comments:

lebih indah kalau dikomen dengan hikmah :)